Παρασκευή 27 Ιουνίου 2014

Καλημέρα ........ να έχουμε ένα  όμορφο σ/κ και καλό μήνα (λίγο πιο νωρίς το λέω ) ........




Την Δευτέρα κλείνει ένας χρόνος χωρίς την μητέρα μου .......
ένας χρόνος που πέρασε τόσο γρήγορα αλλά και τόσο αργά... ή θύμηση της είναι έντονη όσο και η απουσία της...αυτή μάλλον μεγαλώνει.....
μετά από την Κυριακή θα ξεκινήσω για το χωριό ...... φορτωμένη εκτός από τον Οδυσσέα  (την φίτσα την αφήνω στην Αθήνα  γιατί αγχώνεται με τα γατιά του χωριού )  με νήματα και βελόνες και βελονάκια για τις ήρεμες (ελπίζω) μέρες του καλοκαιριού.




Δεν έχω ιντερνετ οπότε θα σας ΄΄βλέπω΄΄ τις ημέρες που θα ανεβαίνω για πότισμα και τάϊσμα  αλλά ξανά θα ανταμωθούμε κανονικά απο φθινόπωρο.



Θα σας ευχηθώ ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ με  όμορφες αναμνήσεις ... γλυκό ,ήρεμο ,δημιουργικό και αξέχαστο.....




Τήν έψαξα πολύ αυτή την πικροδάφνη για να πετύχω το ρόζ σομόν χρώμα της στα άνθη..... και την λατρεύω...

αυτή την βρήκα πεταμένη στον δρόμο....την μάζεψα την άφησα έναν χρόνο να εγκλιματιστεί και την φύτεψα....

ή ανταμοιβή μου;;;; έχει το χρώμα που ήθελα....κίτρινο απαλό...

και η γαζία μου....δεν είναι ανθισμένη αλλά παραμένει όμορφη....
Να είστε όλοι καλά...... 
Καλή αντάμωση το φθινόπωρο....

9 σχόλια:


  1. Να είσαι καλά , Μαρία μου , και να θυμάσαι τη μανούλα σου !!!!!
    Υπέροχο το ροζ - σομον χρώμα της πικροδάφνης !!!!
    Καλό καλοκαίρι !!!!
    Καλή αντάμωση το φθινόπωρο !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σε καταλαβαίνω γιατί κι εγώ αισθάνομαι την απουσία της κι ας έχουν περάσει 2 χρόνια ... έτσι είναι όμως η ζωή ... ας είμαστε καλά οι νεώτεροι να τους θυμόμαστε !!
    Καλά να περάσεις, καλό Καλοκαίρι, καλά μπάνια και καλές δημιουργίες !!!!!!
    Οι πικροδάφνες σου πολύ ωραίες, ωραία χρώματα !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Να είσαι καλά να τη θυμάσαι. Δυστυχως όλα μεσα στη ζωη είναι. Να περνας όμορφα :) Καλό μας Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Να είσαι καλά και να την θυμάσαι. Καλό καλοκαίρι!!! Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλό καλοκαίρι Μαρία, να περάσεις πολύ όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Δεν είχα δεί αυτή σου την ανάρτηση!!!
    Να έχεις υγεία να θυμάσαι την μανούλα σου πάντα με αγάπη!
    Καλές διακοπές και με το καλό να σε ξαναδούμε στην γειτονιά!
    Οι σωμόν και κίτρινες πικροδάφνες είναι από τις αγαπημένες μου, όπως και μία κόκκινη που έχω.
    Πολλά φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Δεν την ειχα δει ουτε εγω την αναρτηση επειδη ελειπα.Να εισαι καλα να τη θυμασαι παντα!!!!
    ♫══♫══♫══♫ ♫══♫══♫══♫ ♫══♫══♫══♫ ♫═.♫══♫══♫══♫ (●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)Καιρο ειχα να περασω απο τη μπλοκογειτονια ,αλλα τωρα ηρθα αφηνοντας τις καλυτερες ευχες μου για ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ και ΚΑΛΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ!!Να εισαι παντα καλα και να βρισκω ανοιχτο το σπιτικο σου!!♫══♫══♫══♫ ♫══♫══♫══♫ ♫══♫══♫══♫ ♫═.♫══♫══♫══♫ (●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

χάρηκα που σε είδα εδώ.....