Δευτέρα 20 Ιανουαρίου 2014




Γειά σας φίλοι μου......καλημέρα και καλή εβδομάδα να έχουμε.
Αυτές τις κούπες τις έστειλε η κόρη μου από την αγγλία.....με τα ΄΄ζακετάκια΄΄ τους για να κρατάνε το περιεχόμενο ζεστό.
Πλέκουν τα ΄΄ζακετάκια΄΄  όπως τα λέω εγώ και τα πουλάνε μαζί με τις κούπες για να ενισχύσουν άπορους καρκινοπαθείς.
Αυτό που με έκανε να απορήσω είναι ότι αυτή η ενέργεια γίνεται ατομικά . Την βρήκα υπέροχη την ιδέα αυτή. !!!!!
Το απογευματινό μου τσάι με διάφορα βότανα βρήκε την κούπα του.
Μόνο του όμως;;;;  όχι βέβαια !!!! συνοδεύεται από μια φέτα (μισοφαγωμένη ,γιατί όταν σκέφτηκα να την φωτογραφίσω είχα φάει ήδη μια μπουκιά!) με μαρμελάδα πορτοκάλι.
Οχι απλά μια μαρμελάδα πορτοκάλι. Είναι μακράν ή καλύτερη μαρμελάδα που έχω κάνει. 
Την συνταγή την βρήκα εδώ και σας την συστήνω ανεπιφύλακτα.
Την έκανα δοκιμαστικά στην αρχή (βγήκε περίπου 1 κιλό) και τώρα ετοιμάζομαι να κάνω κι άλλη.
Τις δε φλούδες δεν τις πέταξα.... Τις έβρασα 3 φορές (αλλάζοντας το νερό κάθε φορά ) ,περίπου 10 λεπτά την φορά ,μετρώντας από το σημείο βρασμού. Τις σούρωσα απλωμένες σε τουλπάνι καλά (ένα βράδυ ) και μετά έκανα ένα σιρόπι από 1 ποτήρι ζάχαρη σε 1 1/2 ποτήρια νερό και τις έβρασα περίπου 20 λεπτά. Τις στράγγιξα καλά και τις κύλησα σε ζάχαρη  (αυτό μάλλον είναι περιτό, δίνει όμως ωραίο οπτικό αποτέλεσμα ), τις άπλωσα πάλι σε μια σχάρα και τις στέγνωσα πολύ καλά.
Γιατί δεν έβαλα φωτογραφία;;; τώρα θα τις βγάλω. τώρα θα...θα....
τίς έφαγα και φωτογραφία δεν έβγαλα.
Να είστε όλοι καλά.

4 σχόλια:

  1. Καταπληκτικές οι κούπες σου !!
    Καλοφάγωτη και η μαρμελάδα που απ ότι φαίνεται είναι πολύ ωραία !!!!
    Καλή εβδομάδα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Ράνια....την μαρμελάδα να την κάνεις ,πραγματικά είναι υπέροχη.
      Φιλιά
      Μαρία

      Διαγραφή
  2. Τί γλυκούτσικες οι... φορεσιές για τις κούπες!!!
    Και η μαρμελάδα πρέπει να είναι μούρλια!!!
    Γεια στα χεράκια σου, κορίτσι μου!!!
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και πραγματικά κρατάνε το περιεχόμενο ζεστό πιο πολύ ώρα....ή τουλάχιστον μου φαίνεται....
      Την μαρμελάδα θα την δοκιμάσω αυτή την φορά σε πορτοκαλόπιτα και θα σου πώ το αποτέλεσμα.
      Φιλιά Γιάννα.
      Μαρία.

      Διαγραφή

χάρηκα που σε είδα εδώ.....