Κυριακή 1 Δεκεμβρίου 2013

 Τελείωσε!!!!!!!!!!!
το κασκόλ πού έπλεξα και που θα ταξιδέψει μέχρι την αμερική για να το φορέσει ή Amanda η καλή φίλη της κόρης μου.


 Εδώ λεπτομέρεια απο την πλέξη που είναι πολύ εύκολη και δίνει και όμορφο σχέδιο.
 Θα κάνει παρέα με τα fingerles γάντια που έπλεξα σε σχέδιο που κατέβασα απο το ιντερνετ. 
Είμαι γραμμένη στην κοινότητα raverly και η ΄΄ βιβλιοθήκη΄΄ που σου δίνει το site αυτό για να αποθηκεύεις τα σχέδια που σου αρέσουν ,έχει τόσα πολλά μέσα που φθάνουν για να πλέκω 10 χρόνια.
 το λουλούδι δεν το έδινε το σχέδιο, το έβαλα εγώ γιατί μου φάνηκε λίγο ΄΄αδειο΄΄.
 Ξεκίνησα ήδη ένα άλλο κασκολ πάλι με το ίδιο σχέδιο......
Αλλά μπορείς να πλέξεις με την φίτσα να κάθεται μονίμως πλάι μου;;;; εδώ λίγο πριν την πάρει ο ύπνος  (ακουμπάει το κεφαλάκι της στο πόδι μου και κοιμάται) ....κι εγώ πρέπει να αλλάξω θέση ελαφρά για να μην την χτυπάνε οι βελόνες όπως πλέκω.

Καλό μήνα.......
να είστε όλοι καλά....

5 σχόλια:

  1. Πόσο μ' αρέσει να πίνω καφέ στο μπλογκοσπιτάκι σου!!!!!!!!!!!!!
    Πολύ όμορφα τα χρώματα και η πλέξη!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Μπήκα και λίγο στο εργαστήρι σου και θαύμασα τα κουβάρια σου,τη βιβλιοκουβαροθήκη σου και όλα όσα έχεις φτιάξει!!!!!!!
    Καλό Χριστουγεννιάτικο Μήνα
    Φιλάκια!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η Φίτσα μου΄κλεψε την καρδιά....♥♥♥!
    Το κασκόλ έγινε τέλειο καλή μου....και τα γάντια επίσης!
    Καλό μήνα να έχουμε...
    **Αννιώ**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλά, τα πλεκτά σου είναι απίθανα, τί να λέμε τώρα?
    Η φίτσα... ΘΕΑ!!!
    ;-)
    Φιλάκια, γλυκιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλοφόρετα τα ΥΠΕΡΟΧΑ κασκόλ και γάντια !!!!! Η Φίτσα σου σκέτη γλύκα !!!!
    ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μαράκι , μήπως μπορείς να μου δώσεις οδηγίες για την πλέξη που χρησιμοποίησες;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

χάρηκα που σε είδα εδώ.....