Τρίτη 26 Νοεμβρίου 2013

 Αυτή είναι η πρώτη βιβλιοθήκη που είχαμε . Δεν φαίνεται ολόκληρη  , κάτω απο το ντουλαπάκι αριστερά έχει μια συρόμενη επιφάνεια και εκεί γράφαμε εγώ και η αδελφή μου τα μαθήματα μας.   
Τώρα φιλοξενεί τα νήματα πλεκτικής και στα ντουλάπια περιοδικά . Το κάτω ράφι προσωρινά ασκεί καθήκοντα παρκινγ (τοποθετώ πρόχειρα οτι δεν έχω αποφασίσει που θα τα βάλω.)
 Εδώ είναι η μία από τις δύο ραφιέρες. Εδώ έχω βάλει τα νήματα υφαντικής. Πάνω βιβλία κατασκευών και κάτω τουριστικούς οδηγούς της Ελλάδας ( για διάλειμα  πολλές φορές ξεφυλλίζω αυτούς τους οδηγούς και χαράζω πορείες στο μυαλό μου)
Αυτό το ντιβάνι είναι ακριβώς μπροστά από τον μεγάλο αργαλειό.
Όταν υφαίνω, τοποθετώ εδώ τις σαιτες με τα νήματα για να τις έχω πρόχειρα.
Το χαλάκι που βλέπετε πάλι με κουρέλια το έκανα μεγαλύτερο από το προηγούμενο που είχα πλέξει.
Να είστε όλοι καλά.

6 σχόλια:

  1. Ax γλυκιά μου, ο χώρος σιγά- σιγά γεμίζει και θα γίνει ένα τέλειο εργαστήρι...το δικό σου εργαστήρι...η γωνιά σου...που θα΄ναι γεμάτη θύμισες και δημιουργίες!!
    Σε φιλώ καλή μου, καλή συνέχεια...
    " Αννιώ"♥

    υγ. Είχαμε ακριβώς την ίδια βιβλιοθήκη!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αννιώ στέκομαι στην φράση σου ....η γωνιά μου που θα είναι γεματη θύμισες και δημιουργίες.....αυτή ακριβώς είναι η επιθυμία μου....
      όταν με το καλό τελειώσει θα γίνει πολύ όμορφο.
      φιλιά.

      Διαγραφή
  2. Πολύ όμορφο το εργαστήρι σου !!!! Καλές δημιουργίες !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Νίκη.....ελπίζω να δημιουργήσω πολλά από αυτά που έχω στο μυαλό μου στο εργαστήρι μου.
      φιλιά.

      Διαγραφή
  3. Ξέρεις τώρα τι περιμένω να δω με μεγάλη αγωνία, θαυμασμό αλλά και αναμνήσεις;;; Τον αργαλειό σου!!! Πολλά μαλλιά, θα πλέκεις για πάντα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρίνα, μόλις γυρίσω από το χωριό που θα πάμε σε λίγο θα κάνω ανάρτηση με τον αργαλειό μου.
      Θα φωτογραφήσω και τον μεγάλο και τον μικρό (που ελπίζω να τον εχω μεταφέρει κι αυτον στο εργαστηρι μου), και απο πίσω όλα τα νήματα που η μητέρα μου τα είχε συγκεντρώσει έτοιμα τυλιγμενα σε σαϊτες καλαμένιες και βαλμένα κατά χρώμα.
      φιλιά.

      Διαγραφή

χάρηκα που σε είδα εδώ.....