Δευτέρα 25 Φεβρουαρίου 2013

Καλημέρα φίλοι μου να έχουμε μια όμορφη εβδομάδα….
Σήμερα ο Φλεβάρης πάει σύμφωνα με την παροιμία  ο φλεβάρης κι αν φλεβίζει του καλοκαιριού μυρίζει…. Ισως όχι καλοκαίρι αλλά μας λέει ότι η άνοιξη είναι προ των πυλών.
Τα ζουμπούλια μου ,το ροζ που είναι ανθισμένο έχει υπέροχο άρωμα…
Το ή μάλλον τα φυτώρια μου…..έχω φυτέψει και λουλούδια και λαχανικά. Σε λίγες μέρες θα ετοιμάσω και φυτώρια με ντομάτες ,από ντόπια ποικιλία κομοντόρι και κανονική για σαλάτα.Τα ξυλάκια που γράφω τι περιέχει το σπορείο είναι πιρουνάκια ….

Τα παχύφυτα μου ξεκινούν την ανθοφορία τους….
Αυτό το λατρεύω γιατί σε πλήρη άνθιση είναι κατακόκκινο και κρατάνε πολύ τα άνθη του.
Ο παπαγάλος μου …..ή συμβία του δεν φαίνεται γιατί κλωσσάει αυγουλάκια….επειδή δεν ξέρω τίποτα από παπαγαλάκια μωρά ,όποιος μπορεί να μου πει όταν βγουν  (αν βγουν) από τα αυγά τι πρέπει να κάνω από θέμα τροφής  τον ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Και τέλος ή πριγκηπέσα μας….. η γατούλα μας ή φίτσα.
Προσέξτε στυλ πάνω στο υφαντό μαξιλάρι!!!!

Να είστε όλοι καλά.

6 σχόλια:

  1. Έχω κι εγώ κασπό του Κύκνου μου το φέρανε δώρο από το Ναύπλιο, καλή εβδομάδα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μα τι ωραία, να είσαι καλά και να τα χαίρεσαι καθώς και την μανούλα σου που τις έδωσες ζωή με το πλέξιμο!!!

    Τα συγχαρητήριά μου και για τον γιο σας αλλά και για την κόρη που κατάλαβα ότι έφυγε από τα κοντινά μου μέρη.

    Ευχαριστίες πολλές για τις βόλτες στο χωριό αφού βολτάρω κι εγώ μαζί σας.

    Καλά γεννετουρια και πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αχ, τί όμορφη ανάρτηση!!!
    (Δυστυχώς, δεν ξέρω από αβγουλάκια παπαγάλων κ' δεν θέλω να σε πάρω στο λαιμό μου με την άγνοιά μου...)
    Η γατούλα... star, δεν το συζητώ!!!
    ;-)
    Φιλάκια!!!
    Καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. τζίνα .... αν και ναύπλιωτισα (απο τον άντρα μου) δεν ήξερα οτι υπάρχουν τετοια κασπό. αυτά ειναι κονσερβες που τις επλυνα και τις έκανα γλαστρες.το κασπό ομως θα είναι καλύτερο γιατί αυτες είναι μικρες.
    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. evie...να πω την αλήθεια εγω είμαι ευχαριστημένη που τελικά εφυγε απο τα μέρη σας, που τα βλέπω μεσα απο τις αναρτήσεις σου και είναι υπέροχα αλλά παραείναι μακριά για μένα.

    φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. syros2js.....η γατούλα ειναι πραγματική στάρ..... με ιδιοτροπίες ,νάζια και καμώματα.... αλλά μας έκανε και την αγαπήσαμε....

    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή

χάρηκα που σε είδα εδώ.....