Τετάρτη 4 Ιανουαρίου 2012

Γειά σας φίλοι μου.....
οποιος γυρίζει , μυρίζει λέει μια παροιμία.
οποιος γυρίζει όμως ανακαλύπτει .
χθές βράδυ τελείωσα μια εσάρπα। εγινε ενα ογδόντα επι πενήντα η αλήθεια είναι οτι την έκανα λίγο φαρδιά αλλα τώρα δεν γίνεται τίποτα। μου στοίχισε δώδεκα ευρω, την στιγμή που μια μικρότερη σε διαστάσεις και χωρίς κρόσσια μου στοίχισε δεκα εννιά.
ο λόγος; η δεύτερη έγινε με νήμα εισαγωγής (ισπανικό) ενω η πρώτη με το ίδιο νήμα σε διπλάσια όμωςποσότητα (ελληνικό) και σε μικρότερη τιμή.
το ανακάλυψα στο κατάστημα που παίρνω τα νήματα για τον αργαλειό .
περιτό να σας πώ οτι αγόρασα και άλλα και σήμερα που
κατεβαίνω στην Κρήτη για λίγες μέρες τα παίρνω μαζί μου.
την περασμένη φορά τελείωσα εκεί μια δαντέλα για κουρτίνα αυτήν την φορά ελπίζω να τελειώσω μια εσάρπα με μανίκια.
Να είστε όλοι καλά.

6 σχόλια:

  1. Καλά να περάσεις στη Κρήτη και περιμένω να δω τα έργα σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καλό ταξίδι φιλιά στην όμορφη Κρήτη

    Μαρία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. γεια σου Σκρουτζάκο. καλη χρονιά φίλε μου με υγεία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. γεια σου Ρένα....πέρασα όμορφα και επλεξα πολύ.
    σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμε......ευχαριστώ. χαίρομαι που σου αρέσει ο τόπος μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. και μας αρέσει και τον εχουμε επισκεφθει πολλάκις

    Μαρία

    ΑπάντησηΔιαγραφή

χάρηκα που σε είδα εδώ.....