Δευτέρα 2 Ιανουαρίου 2012

Γειά σας φίλοι μου,

χθές πρωτοχρονιά , ήθελα να γράψω κάτι όμορφο, ετσι για το καλό.....
δυστυχώς κάποια γεγονότα που βίωσα δεν με άφησαν.
βράδυ, γυρνώντας απο την μητέρα μου, βλέπω απο κάποια απόσταση,μερικά παιδιά ( γιατί δυστυχώς ήταν παιδιά) να κάνουν κινήσεις σαν να δέρνουν κάποιον .
βίαιες κινήσεις , και κλωτσιές με όλη την δύναμη που είχαν.
ωστόσο δεν φαινόταν , απο μακριά κανένας, και αυτό διότι όπως αποδείχθηκε όταν πλησίασα ήταν πεσμένος κάτω ανήμπορος και δεχόταν όλη την μανία αυτών των παιδιών.
ενας μετανάστης, νέος άνθρωπος, ο οποίος είχε πάει σε ενα κατάστημα ομοεθνών του για να ψωνίσει.
κάλεσα την αστυνομία, και παρόλο με έβλεπαν να τηλεφωνώ, και σίγουρα καταλάβαιναν που καλούσα δεν έκανανα καμμια προσπάθεια να φύγουν.
αντίθετα έκαναν << τόπι>> στο ξύλο εναν απο αυτούς διότι οπως και εγω είχα δεί δεν συμμετείχε στον ξυλοδαρμό.
η αστυνομία ήρθε αμέσως, κάλεσαν και ασθενοφόρο και ελπίζω ο νέος αυτός να μήν έχει σοβαρά τραύματα αν και τα ψυχικά τραύματα που έχει δεν γιατρεύονται με τίποτα.
αυτό που μου έκανε εντύπωση ήταν οτι μέσα στο κατάστημα βρίσκονταν ३ άντρες οι οποίοι δεν έκαναν καμμιά κίνηση να βοηθήσουν κατα την διάρκεια του ξυλοδαρμού.
και επίσης οτι μια γυναίκα απο το απέναντι μπαλκόνι είδε όλη την σκηνή,την περιέγραψε στους αστυνομικούς όπως ακριβως την είπα και εγώ, βεβαίωσε οτι τα παιδιά αυτά ήταν έλληνες , όμως δεν κάλεσε την αστυνομία και κατέβηκε μόνο όταν είχε μαζευτεί κόσμος .
αισθάνθηκα τόσο ανήμπορη μπροστά στην βία και τον φόβο των ανθρώπων και αυτό μέ έκανε εξαλλη.
οταν γύρισα σπίτι και αφού περιέγραψα ότι έζησα στον άντρα μου, τού δήλωσα οτι σκέφτομαι σοβαρά να πάρω μαθήματα αυτοάμυνας.
ακόμα και τώρα αυτό που με κάνει να απορώ πιο πολύ είναι ...οι γονείς αυτών των ελληνόπουλων, οταν τα βλέπουν να έχουν την εμφάνιση που έχουν οι οπαδοί τωνφασιστικών ομάδων (ξυρισμένα κεφάλια, αυτιά γεμάτα σκουλαρίκια, μαύρα ρούχα και βαριές μπότες) , τι νομίζουν....οτι είναι μόδα;;; δεν αναρωτιούνται;;;
αυτά φίλοι μου,
Να είστε όλοι καλά.



3 σχόλια:

  1. Καλή χρονια χρόνια πολλά ολο δημιουργίες είμαι ο ανώνυμος που ρωτούσε για την μυκρουφαντική παρεπιπτόντως λέγε με Μαρία και συνεχίζω δηλαδή αλλάζωντας χρώμα στη μέση της γραμμής της ύφανσης αφήνεις και τις δυο άκρες και του χρώματως που τελείώνει και αυτού που αρχίζει στην από πίσω μερια και τα δένεις κόμπο ή απλά τα αφήνεις επίσης τι αργαλειό μικρουφαντικής χρησιμοποιείς; ουφ πολλές απορίες αλλά είμαι νεοφωτιστη. και πάλι ευχαριστω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γεια σου Μαρία.....
    πριν απαντήσω ,μήπως μένεις Αθήνα και μπορούμε να συναντηθούμε να σου εξηγήσω απο κοντά;;; αν οχι . ακου!!!!
    διαλέγεις μια εικόνα που να σου αρέσει, μικρή στο μέγεθος που είδες οτι ειναι τα σπιτάκια ή λίγο μεγαλύτερη.
    την βάζεις πάνω σε μια βάση απο φελλό (ενα σουπλά ειναι οτι πρέπει) και βάζεις καρφίτσες κατα μήκος της πάνω και της κάτω πλευράς της εικόνας, σε μια απόσταση περίπου 3 στο εκατοστό.προσέχεις να είναι σε ιδιες αποστάσεις και πάνω και κάτω.
    μετά περνάς την κλωστή κάθετα ξεκινώντας απο πάνω, κατεβαίνοντας κάτω γύρω απο την καρφίτσα, μετά πάλι επάνω...... μέχρι να τελειώσεις. μόλις έκανες το στημόνι.το υφάδι είναι οι κλωστές που θα χρησιμοποιήσεις.
    ναι οι κλωστούλες θα μείνουν στην πίσω πλευρά και όταν τελειώσεις τις κόβεις πολύ κοντά και δεν φαίνονται καθόλου.
    περιμένω νέα σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ω τιμη μου να μου απαντησεις τόσο γρήγορα! μήπως εχεις μαιηλ γιατί από το επικοινωνία κολάει το outlook και δεν το βλέπω... να σου πω αναλυτικά και να μην γράφω άσχετα στις αναρτήσεις σου κρίμα είναι να στις χαλάω Μαρία

    ΑπάντησηΔιαγραφή

χάρηκα που σε είδα εδώ.....