Δευτέρα 24 Οκτωβρίου 2011

Καλημέρα φίλοι μου και καλή εβδομάδα…..

Δεν ξέρω πως μπορώ να ονομάσω την κούραση που σε γεμίζει χαρά άσχετα αν μετά η μέση σου διαμαρτύρεται .Αυτήν την κούραση βίωσα στο χωριό το σ/κ και ειλικρινά ήταν ένα πολύ ομορφο σ/κ. Ξεκινήσαμε με τον άντρα μου να καθαρίσουμε την στόφα και να την ετοιμάσουμε για τον χειμώνα. Μας πήρε περίπου το μισο πρωινό. Μετά πήγαμε στο περιβόλι, όπου φυτέψαμε μαρούλια και παπούλες ή ψαρές όπως τις λένε στην κρήτη.Ενα είδος λαχανικού που τρώγεται ωμό στην σαλάτα. Δεν ξέρω αν μαγειρεύεται .Ξεχερσώσαμε τα ξερά του καλοκαιριού και ανακατεψαμε το κόμποστ που φτιάχνουμε σε μια γούβα.Απο το άλλο σ/κ θα ασχοληθούμε με το κόψιμο των ξύλων και το κάθαρισμα των ελιών από τα κολορίζια.

Μέχρι εδώ τις δουλειές τις κάναμε μαζί. Μετά σειρά είχα εγώ,να στρώσω το σπίτι για τον χειμώνα.Ολη η κούραση έφυγε όταν τελείωσα και απόλαυσα την ζεστή ατμόσφαιρα του.Φέτος έκανα και κάτι μικροαλλαγές στην διακόσμηση , που με ικανοποίησαν.

Για το τέλος άφησα τα φυτά μου. Περιποιήθηκα την λουίζα

Φύτεψα μέντα, εδώ μαζί με φασκόμηλο που έχει ήδη ΄΄πιάσει΄΄……

Και εδώ η μαντζουράνα μου μαζί με λεμονοθύμαρο (ελπίζω να πιάσει). Δεν ξέρω τι είναι, αλλά μου είπαν ότι είναι καταπληκτικό στην μαγειρική. Οσο για το άρωμα του ,όταν τρίβεις ένα φυλλαράκι μοσχοβολάει

Κάτω στο περιβόλι φυτεψα ,αρισμαρί ή δενδρολίβανο, τσάι του βουνού και λεβάντα.

Και εδώ είναι ο βασιλικός μου. Επειδή τον φύτεψα πολύ αργά (μέσα του Αυγούστου) τώρα βγάζει λουλούδια.
Ηταν ένα τόσο γεμάτο σ/κ που δεν βρήκα χρόνο να πάω μέχρι το Ναύπλιο για την πεζοπορία που κάνω σύνήθως στην Καραθώνα. Ελπίζω την άλλη φορά. Να είστε όλοι καλά.

2 σχόλια:

  1. Οταν είσαι στη φύση η κούραση είναι τόσο γλυκιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ρένα μου,
    καλημέρα. Οχι μόνο γλυκειά αλλά και ευχαριστη και γόνιμη.
    Να είσαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

χάρηκα που σε είδα εδώ.....