Δευτέρα 22 Μαρτίου 2010

Καλημέρα, καλη εβδομάδα και καλή άνοιξη , που απο χθές μπήκε και επίσημα.
Το σ/κ που πέρασε ήταν υπέροχο.
Κατέβηκα στο Κατσίγκρι, οπου -όπως και σ΄ολον τον αργολικό κάμπο- μοσχοβολούν οι ανθισμένες πορτοκαλιές. Ο καιρός σύμμαχος.
Ενω είχα πεί οτι θα δουλέψω στο χωριό δεν έκανα τίποτα. Μόνο το πλέξιμο ειχα πάρει μαζί μου, για τα βράδια.
Ολη την ημέρα στο περιβόλι . Ο αντρας μου , μού έφτιαξε ενα μικρό μποστάνι, με ντομάτες, πιπεριές , μελιτζάνες και κολοκύθια. Τώρα ξέρετε που θα είμαι , οταν λείπω απο την αθήνα.
Οι αγκινάρες, έχουν βγάλει τα πρώτα λουλούδια -τα περατζούλια- οπως τα λέμε στην κρήτη, και το σταμναγκάθι που φύτεψα πριν απο ενα μήνα , το βρήκα μια χαρά.
Μετά απο γκρίνια, που κρατάει μήνες, ο σύζυγος υποχώρησε - αν μπορούσε άς έκανε κι αλλιώς- και μού έδειξε να χειρίζομαι το χορτοκοπτικό.
Δύο μέρες εκοβα χόρτα, και έπεται συνέχεια. Εχω ακόμα πολλα για κόψιμο.
Αυτά. Επειδή δεν έχω κάνει τίποτα καινούριο σας δείχνω μια σύνθεση με κανέλες (παλιά) που την έχω στον τοίχο της κουζίνας.

Να είστε όλοι καλά.

4 σχόλια:

  1. καλή εβδομάδα , να είσαι πάντα καλά, υπέροχη η σύνθεσή σου, είδες τι όμορφα αισθάνεσαι όταν έχεις να κάνεις με τη φύση;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημερα καλη βδομαδα να εχεις...Όταν ασχολεισαι με την φυση τελικά πέρνεις ζωή....οι κανέλες σου υπέροχες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τι υπέροχη σύνθεση μια αγκαλιά μυρωδιές της φύσης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. φουρτουνιασμένη ψυχή, ξαναγενιέμαι όταν ασχολούμαι με τον κήπο.

    εβελίνα, σωστά το λές. παίρνω ζωή.


    ρένα, σ΄ευχαριστώ . είναι περίπου 10 χρονών, απο τα πρώτα μου έργα.

    να είστε καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή

χάρηκα που σε είδα εδώ.....