Πέμπτη 25 Φεβρουαρίου 2010

Δύο νούμερα κι ενα περιοδικό

7,5 ολόκληρες εβδομάδες χωρίς............
Πού πήγε το μυαλό σας;;;;;
Δεν ειναι αυτό που σκέφτεστε.
Χωρίς τηγανιτές πατάτες!!!! Αυτές ήταν η αιτία που κάθε εποχή αγόραζα κι ενα νουμέρο μεγαλύτερο στα ρούχα, μέχρι που είπα φθάνει.
Αλλά επειδή χωρίς φοβέρα δεν κάνω πράγματα που δεν μου αρέσουν, ξεκίνησα δίαιτα σε διαιτολόγο.
Πού είναι η φοβέρα;;;. Για να δείτε το βλέμμα της οταν με ζυγίζει και δεν έχω χάσει όσα περιμένει!!!!!! Μπρρρρ.....τρομακτικό.
Θα μου πείτε για να μετράς τις εβδομάδες μαλλον σου λείπουν.
Δεν λέτε τίποτα. Και για να μου κάνουν την ζωή δύσκολη, τα αρσενικά της οικογένειας ξαφνικά απέκτησαν μια αγάπη για τηγανιτές πατάτες.
Αλλά !!!!! 2 νούμερα μικροτέρο αγόρασα ενα τζήν εχθές, κι αυτό με κάνει να αντέχω το στερητικό σύνδρομο.
Αφήστε που πιά δεν θα αγοράζω το burda plus γιατί απλά δεν το χρειάζομαι. Κατέβηκα στα κανονικά μεγέθη .
Σταματώ εδώ την γκρίνια της δίαιτας.
Εδω σας δείχνω το προτελευταίο δείγμα που ύφανα.
Μπορεί να χρησιμοποιηθεί και από τις δύο πλευρές, δεν έχει καλή κι ανάποδη, αλλά το σχέδιο ειναι διαφορετικό.


Σάς αρέσει;;;;

10 σχόλια:

  1. Εντυπωσιακό!
    Όσο για τη δίαιτα συνέχισε έτσι μη μασάς......τηγανιτές πατάτες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τελειοοοοοοοοο
    και το δημιουργημα σου , καπελακι μου και η αποφαση σου να κοψεις τις τηγανιτες πατατες.
    μπουχουυυυυ μπου χουυυυυ και εγω τις λατρευω αλλα δεν τις βαζω στο στομα.

    Αντε και γραμμη για το Σ , S small.

    φιλια πολλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Συγχαρητήρια για τι δίαιτα...τώρα για τις τηγανιτές πατάτες υπάρχει λύση και λέγεται tefal actifry!!!Την προτείνω ανεπιφύλακτα δες εδώ http://healthy-and-delicious-recipes.blogspot.com/search/label/Actifry κ κάποιες συνταγές που φτιάχνω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Γεια σου φιλενάδα!Μαζί στον αγώνα!
    Ξεκίνησα κι εγώ δίαιτα,σήμερα σε μια πολύ κάλή διαιτολόγο,γιατι δεν πάει άλλο!

    Ειρήνη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ όμορφο!!!!Μπράβο!!!
    Όσο για την δίαιτα,συγχαρητήρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΠΕΡΑΣΑ ΝΑ ΕΥΧΗΘΩ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΧΑΜΟΓΕΛΑ :))
    ΤΕΛΕΙΟ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. mesothelioma support and information!
    [url=http://www.mesothelioma-support.org/]mesothelioma settlement[/url]

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Υπέροχο το υφαντό σου.Όσο για την δίαιτα συνέχισε ακάθεκτη και κάνε αυτό που κάνει και η κόρη μου.΄Οταν δεν θέλει να φάει κάτι επειδή κάνει δίαιτα, λέει πως δεν το τρώει γιατι δεν την αρέσει.Και να δεις που το πιστεύει κιόλας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ρένα, σ΄ευχαριστώ, πρός το παρόν έχω κουράγιο και συνεχίζω.

    αλίκη, λές να φτάσω εκεί; στό small? αποκλείεται!!!!

    Νέμεση, δύστυχώς μου τις απαγορεύει τελείως, και οχι μόνο τις τηγανιτές.
    αλλά επειδή επιτρέπω στον εαυτό μου μερικές παρασπονδίες, θα δοκιμάσω.

    Εΐρήνη μου, ευχαριστωωωωωωωωωωω
    δεν είμαι μόνη μου. ποιός θα μας πιάνει το καλοκαίρι!!!!!

    demi καλως όρισες και σε ευχαριστώ

    σκρουτζάκο, καλό σου μήνα.

    Εριφύλη, το δύσκολο ειναι να το πιστέψω, γιατί ημουν φαγανή και όλα μου άρεσαν !!!!

    καλό βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Το υφαντό υπέροχο! Χαίρομαι που υπάρχουν γυναίκες που ασχολούνται ακόμα με τον αργαλειό....όσο για την δίαιτα, έχασα 6 κιλά λόγω ανωτέρας βίας και...ξαναπήρα τα τρία λόγω χαζομάρας.....κράτα γερά λοιπόν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

χάρηκα που σε είδα εδώ.....