Κυριακή 7 Φεβρουαρίου 2010

Θα κάνω μπράτσα !!!!!

Γειά σας. Σήμερα πονάνε τα χέρια μου, και εχω ανακαλύψει - απο τον πόνο- κάτι μύς που δεν τους ήξερα.
Την περασμένη εβδομάδα έμαθα !!!!! να κάνω nuno felting , το οποίο συνίσταται στην ενοποίηση υφάσματος και μάλινων κλωστών μέσα απο μια διαδικασία τριβής, σκωτσέζικων ντούς και ρολαρίσματος . Και στο τέλος χτυπάμε σαν χταπόδι το έργο μας για να ολοκληρωθεί η ενοποίηση.
Το αποτέλεσμα ειναι ομορφο και ασυνήθιστο. Εισχωρόντας το μαλλί μέσα στο ύφασμα ( ολα κάνουν αλλά καταπληκτικό αποτέλεσμα δίνει το μετάξι) , μετά απο την πίεση που του ασκούμε αφου το έχουμε βρεξει με καυτό νερό συρρικνώνεται και δημιουργεί όμορφες πτυχώσεις.
Η φωτογραφία το αποδεικνύει ( δεν είναι το έργο μου)
Είναι πολύ κουραστικό όμως. Για να καταλάβατε , αφού το τυλίξω σφιχτά γύρω απο ενα ξύλο ( ενας μεγάλος πλάστης ειναι ιδανικός) αρχίζω να ανοίγω φύλλο αρχικά γύρω στις 200 φορές και μετά αφου το ελέγξουμε , συνεχίζουμε.
Το βλέπω να έχω κάνει μπράτσα μέχρι το καλοκαίρι.
Οι Μογγόλοι που φτιάχνουν ενα σωρό πράγματα με την μέθοδο αυτή -μέχρι και σκηνές- έχουν απλοποίηση λίγο τα πράγματα, όπως βλέπετε στην φωτογραφία. Καλπάζουν στίς στέπες έχοντας δέσει πίσω απο το άλογο το ύφασμα το οποίο πιληματοποιείται - η ελληνική λέξη για το felting- όπως χτυπιέται πίσω απο το άλογο.
Αλλά επειδή το βρίσκω λίγο δύσκολο να το εφαρμόσω εδω , απο πρακτική άποψη, σκέφθηκα ......
α υ τ ό.....
ενα ποδήλατο είναι οτι πρέπει.
Και μάλιστα ξέρω και την διαδρομή..... καραθώνα αρβανιτιά.... χωματόδρομος με μπόλικες πέτρες.....
Καλή αποκριάτικη Κυριακή και καλή τυρινή εβδομάδα.

6 σχόλια:

  1. Πολύ ωραίες οι πληροφορίες σου.
    Απίστευτη τεχνική, δεν την ήξερα. Και το αποτέλεσμα πολύ όμορφο.

    Αυτό που πολύ καλά γνωρίζω είναι η θαυμάσια διαδρομή Καραθώνα-Αρβανιτιά
    Καλά κουράγια,

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χαιρομαι που σε βρήκα ασχολούμαι και εγώ με το felting To λατρευω


    Υπέροχο χρώμα εχει το φουλαρι

    Δεν θα μας δείξεις το δικό σου?

    Καλές απόκριες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. γεια σου γλαρένια μου.
    η αγαπημένη μου διαδρομή....οσες φορές και να την περπατήσω δεν την χορταίνω...
    ομορφο το nuno αλλά κουραστικό, και θέλει πολυ χώρο.

    σε φιλώ και σου ευχομαι καλο τριήμερο και καλή σαρακοστή..
    (θα είμαι το αναπλάκι μας)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. καλές απόκριες σκρουτζάκο και καλη σαρακοστή

    να έχεις μια ομορφη μέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. καλως ορισες βικυ,
    ειδα αυτά που φτιάχνεις και αν καταφέρω εστω και λιγο να φτιάξω κάτι σαν εσενα θα ειμαι πολυ χαρούμενη.
    το felting το έμαθα ετσι σαν μια καινούρια γνώση, αυτο που μαθαίνω ειναι αργαλειός, και σ΄αυτο δουλευω πιο πολύ.

    να έχεις μια ομορφη μέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

χάρηκα που σε είδα εδώ.....