Τρίτη 19 Ιανουαρίου 2010

Γατο...ιστορίες

Πως θα σας φαινόταν μια τέτοια υποδοχή;
Παρατεταγμένες πάνω στο πεζούλι περιμένουν να βγώ απο το αυτοκίνητο.
Η φωτογραφία ειναι τραβηγμένη μέσα απο το αυτοκίνητο στο χωριό.
Πως καταλαβαίνουν οτι έρχομαι παραμένει μυστήριο για μένα. Με το που στρίβω , τις βλέπω απο μακριά να τρέχουν να πάρουν θέση πάνω στο πεζούλι.

Αυτή είναι η μαλάμω. Μη γελάτε, δεν την βάφτισα εγώ. Ανήκει σε μια θεία του άντρα μου, και ειναι ή μόνη που δεν με υποδέχεται έξω, αλλά μέσα στην αυλή. Είναι ζόρικη γάτα, ολες οι άλλες την τρέμουν. Εχει καταφέρει και τους εχει επιβληθεί.

Ιδού ο καθόλου ανιδιοτελής σκοπός της υποδοχής.
Σας πληροφορώ, οτι πρώτα έφαγε η μαλάμω μόνη της, και μετά ολες οι άλλες.

Και ή ξεκούραση μετά το φαγοπότι.
Φωτογραφίες τραβηγμένες το σ/κ στο χωριό

6 σχόλια:

  1. Τελειες φωτο!

    Μιλάνε απο μόνες τους
    -Και δεν αναφέρομε σε τεχνικη-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είναι συγκινητική η συμπεριφορά των ζώων γενικώς.
    ΄Εχω και είχα πάντα γάτες και πιστεύω πως παρά το φευγάτο χαρακτήρα τους είναι πολύ κοντά στον άνθρωπο.
    Τις λένε ανεξάρτητα ζώα, αλλά έχω παρατηρήσει πως αυτό συμβαίνει μόνο κατά την περίοδο του οίστρου τους.
    Οι δυο γάτες που έχω (ΕΔΩ η Ρόζα μου)και είναι οι μοναδικές μέχρι τώρα που στειρώθηκαν (τελικά έχουν πολύ δίκιο οι κτηνίατροι που επιμένουν), γνωρίζουν από τις λειτουργίες κάθε μέλους της οικογενείας μας μέχρι και τον ήχο των μηχανών των αυτοκινήτων μας ("μας" ως πολυάριθμη οικογένεια λόγω πολυτεκνίας)
    Καλή σου και όμρφη μέρα,

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. γειά σου ρίκη......όλες έχουν ΄΄σπίτι΄΄ όπου όμως τρώνε οτι περισσεύει...ενώ εγω τις ταίζω ξηρά τροφή που μάλλον τους αρέσει πιο πολύ.

    να έχεις μια όμορφη μέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. γλαρένια....στην κρήτη οταν βλέπουμε κάτι που μας αρέσει και ταυτόχρονα φοβόμαστε μήπως το ματιάσουμε, λέμε, κοιτάζω τα νύχια μου (και τό κάνουμε κι ολας)
    εκτός απο αυτό έιπα και ΄΄ φτού σκόρδα΄΄ βλέποντας την ρόζα.
    είναι πανέμορφη.
    Ξέρεις δεν είχα ποτέ γάτες, και επίσης δεν μου άρεσαν τόσο πολύ, εν αντιθέσει με τους σκύλους.
    αυτές ομως στο κατσίγρι μ΄εκαναν να τις αγαπήσω.

    φιλιά, να έχεις μια όμορφη μέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μου θυμίζει την αυλή των γονιών μου... ποτέ δεν είχαμε λιγότερες από 10 γάτες!! Να τις βλέπεις παραταγμένες να λιάζονται είναι άλλο πράμα!!!
    Να έχεις μια όμορφη εβδομάδα, φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή

χάρηκα που σε είδα εδώ.....