Τετάρτη 13 Ιανουαρίου 2010

Να τα χιλιάσεις......


Γεννήθηκα για ν΄αγαπώ
να θλίβομαι οντε κλαίνε
να δίνω οντε με κλέβουνε
να συχωρνώ οντε φταίνε

*οντε= οταν

Πρίν λίγες μέρες η μητέρα μου άφησε την δεκαετία των -οντα και μπήκε στην δεκαετία των -ηντα (την τελευταία).
Κάποια στιγμή μιλώντας για τα χρόνια που πέρασαν μου είπε , μου ξαναείπε μάλλον την παραπάνω μαντινάδα. Αυτήν που έλεγε κάθε φορά οταν χωρίς πολλά πολλά λόγια ήθελε να αιτιολογήσει τις πράξεις της.
Και συμπλήρωσε οτι πάνω σ΄αυτούς τους στίχους θεμελίωσε την ζωή της.
Και έχει δίκιο.

Μια μεγάλη αγκαλιά που χωράει όλους τους ανθρώπους .......
μια προσφορά αγάπης χωρίς τέλος........
ανοιχτή η καρδιά της και τα χέρια της πάντα γεμάτα για ολους, και πάντα απο το υστέρημα της........
ενας παρηγορητικός λόγος στα χείλη της για τον πόνο, ενας επαινος και ειλικρινής χαρά για την επιτυχία, οχι των δικών της μόνο ,αλλά για ολους........
Αλλά για μένα το πιο σημαντικό , η πλήρης και χωρίς ορους και προυποθέσεις συγχώρεση γιά ολους οσους κατα καιρούς την πλήγωσαν.

Να τα χιλιάσεις μανούλα.

2 σχόλια:

  1. Να τα χιλιασει η μανουλα σου!


    Αληθεια, απο τη Κρητη εισαι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. γειά σου ρίκη.
    άργησα να απαντήσω γιατι ελειπα.
    γεννήθηκα στην θεσσαλονίκη αλλα η καταγωγή μου (απο την μητέρα μου) είναι απο το φόδελε, έξω απο το ηράκλειο (όπου θα είμαι την άλλη εβδομάδα)

    και σ΄ευχαριστώ για τις ευχές σου.

    να έχεις μια ομορφη μέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

χάρηκα που σε είδα εδώ.....