Τρίτη 5 Ιανουαρίου 2010

Η κλέφτρα των βιβλίων

Είμαι απόλυτα ειλικρινής στην προσπάθειά μου να φαίνομαι σε γενικές γραμμές πρόσχαρος αναφορικά με το όλο ζήτημα,αν και οι περισσότεροι δυσκολεύονται να με πιστέψουν, παρά τις διαμαρτυρίες μου.
Σας παρακαλώ εμπιστευθείτε με.
Σαφέστατα μπορώ να γίνω πρόσχαρος. Να γίνω συμπαθητικός, Ευχάριστος, Φιλικός,
Και αυτά είναι μερικά μόνο από τα προτερήματά μου.
Απλά μη μου ζητάτε να είμαι όμορφος. Η ομορφιά δεν έχει τίποτα να κάνει μαζί μου.

Ετσι ξεκινάει το βιβλίο '' η κλέφτρα των βιβλίων''.
Μια αξέχαστη ιστορία για την δύναμη της ανθρωπιάς , για τις ανατροπές της ζωής αλλά και για την αστείρευτη γοητεία των βιβλίων.
Ενα πολύ όμορφο βιβλίο, που αυτό που τό έκανε ξεχωριστό είναι οτι ο αφηγητής ειναι ο θάνατος.

Οι επιζώντες, Είναι εκείνοι που δεν αντέχω να κοιτάζω, αν και σε πολλές περιπτώσεις δεν το κατορθώνω. Σκόπιμα αναζητώ τα χρώματα για να αποσπώ το μυαλό μου από αυτούς, αλλά,από καιρού εις καιρόν, παρακολουθώ ο ίδιος όσους μένουν πίσω, όσους θρυμματίζονται στο παζλ της συνειδητοποίησης, της απελπισίας , της έκπληξης. Εχουν στραπατσαρισμένες καρδιές.
Σας το συστήνω.

Ασχετο όχι αχρηστο . Ποτίζετε τα φυτά σας με το νερό που βράσατε μακαρόνια -αν δεν έχετε βάλει λάδι φυσικά. Θα σας ευγνωμονούν και θα σας το ανταποδώσουν με λαμπερό φύλλωμα.

1 σχόλιο:

χάρηκα που σε είδα εδώ.....